...jest pusty
Strona głównaPytania i odpowiedzi
Kontakt


WYPOŻYCZALNIA

KONTAKT:

WARSZAWA
887-681-030

 

Pytania i odpowiedzi

W tym dziale będziemy odpowiadać na najczęściej zadawane przez Państwa pytania, związane z wypożyczeniem  sprzętu fitness.



1. Czy muszę podpisywać umowę na 6 miesięcy?
Nie. Umowę możemy modyfikować wedle Państwa uznania. Minimalny okres wynajmu to 1 miesiąc.

2. Jaki jest koszt dostawy na terenie Warszawy i co obejmuje?
Koszt dostawy na terenie Warszawy i okolic wynosi 50zł. Obejmuje dostarczenie, wniesienie, zainstalowanie maszyny i odebranie. Jest to opłata jednorazowa.

3. Co w przypadku awarii sprzętu?
 Wszystkie nasze orbitreki są na gwarancji producenta. W razie awarii naprawiamy sprzęt na miejscu lub przywozimy nowy w ciągu 2 dni.

4. Kiedy dokonuję płatności za wynajęty sprzęt?

Pierwszy abonament + koszt transportu opłacany jest w dniu dostawy. Istnieje możliwość płatności kartą.

5. Czy można u was kupić orbitrek?
Tak, prowadzimy sprzedaż orbitreków. Popularną opcją jest wypożyczenie orbitreka "na próbę" a potem kupno.

6.  Sprzedajecie nowe czy używane orbitreki?
W ofercie sprzedaży mamy wyłącznie nowe orbitreki, wszystkie na gwarancji producenta, kupione bez pośredników, co pozwala nam na utrzymywanie najniższych cen.

7. Chcę orbitrek, którego nie macie w ofercie, czy sprowadzicie go dla mnie?
Dla satysfakcji naszych klientów ciągle poszerzamy nasz wybór orbitreków. Proszę pytać o nowe orbitreki pod adresem email marcin@orbisfera.pl

Pozdrawiamy
ORBISFERA.PL
Wypożyczalnia sprzętu fitness

...jest pusty

Przejdź do panelu Kreator
ZAAKCEPTUJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ZAAKCEPTUJ