• Przechowalnia 0
  • Kontakt


    WYPOŻYCZALNIA

    KONTAKT:

    WARSZAWA
    887-681-030
    marcin@orbisfera.pl

    KRAKÓW/KATOWICE
    570-207-555

    OSTRÓW MAZ.
    786-223-449

     
    Jak schudnąć na orbitreku

    Jak schudnąć na orbitreku?

    Ruch jest elementem, który przyczynia się do walki z nadmiarem tkanki tłuszczowej. Odpowiednio zbilansowana dieta fundamentem. Dzięki połączeniu tych dwóch elementem, możemy skutecznie podjąć walkę ze zbędnymi kilogramami, odchudzanie się przy wykluczeniu aktywności fizycznej doprowadzi tylko do osłabienia organizmu i prawdopodobnie do wystąpienia efektu jo-jo.

    Wśród osób uprawiających różnego rodzaju aktywności fizyczne zauważono większą odporność na stres oraz ogólną poprawę samopoczucia. Wiąże się to z endorfinami, które wytwarzają się podczas ćwiczeń. Jak wszyscy doskonale wiemy, oprócz zapewnienia odpowiedniej kondycji i codziennej dawki energii, uprawianie sportu wiąże się ze spalaniem wyższej niż przeciętnie liczby kalorii oraz przyśpieszeniem przemiany materii, co w prosty sposób prowadzi do spadku wagi.

    Co zrobić żeby trening był bardziej efektywny?

    Należy wybrać odpowiedni rodzaj ćwiczeń. Od lat wiadomo, że trening aerobowy jest najlepszym przyjacielem w odchudzaniu. W tego rodzaju treningu podwyższony, ale umiarkowany wysiłek, utrzymywany jest przez odpowiednio długi czas, co pozwala organizmowi rozpocząć spalanie tkanki tłuszczowej. Dla osób, które już posiadają odpowiedni staż treningowy ciekawym dodatkiem będzie trening interwałowy. Wykonywany systematycznie, będzie działał jak turbina na Twój tłuszcz.

    Praca, dom, dzieci...brak czasu na ćwiczenia.

    Świetnym rozwiązaniem będzie orbitrek, rowerek treningowy, bieżnia lub ergometr wioślarski.

    Bezpiecznym i dostępnym rodzajem treningu aerobowego jest ćwiczenie na orbitreku (znanym też jako trenażer eliptyczny). Maszyna ta wymaga aktywności wielu grup mięśniowych, dzięki czemu pozwala pracować nad całą sylwetką Ćwiczenie na orbitreku jest bardzo proste, można je połączyć z oglądaniem ulubionego serialu czy słuchania muzyki. Dodatkową zaletą tego typu maszyn jest to, że bardzo trudno jest nabawić się na nich kontuzji: nie występuje tu przeciążenie stawów jakie pojawić się może na przykład przy bieganiu.Współczesne trenażery oferują szeroki wachlarz programów treningowych. Możemy dobrać maszynę z odpowiednią długością czy szerokością kroku.

    Jak długo trenować na orbitreku? 

    Zacznij od treningów 4 razy w tygodniu po max. 30 min. Po 2-3 tygodniach można zwiększyć czas treningu. Od 30 do 45 minut. Taki wstęp nauczy Cie systematyczności w treningach. To już połowa sukcesu!!! Stawy się wzmocnią i przyzwyczają do nowego "ruchu". Pamiętaj, że organizm nie lubi robić ciągle tego samego. Można to porównać z jedzeniem. Jeśli przez miesiąc będziesz jadł/jadła ciągle gotowaną pierś z kurczaka z ryżem, w kolejnych miesiącach zrobi Ci się nie dobrze na samą myśl o gotowanym kurczaku. Baw się orbitrekiem, wykonuj jednego dnia treningi po 30 minut, drugiego 50 minut. Dodawaj treningi interwałowe! Sprawę diety najlepiej przekazać specjalistom:)

    Maszyny można kupić praktycznie w każdym sklepie sportowym. Lepszym i wygodniejszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z wypożyczalni sprzętu fitness ORBISFERA.PL. Maszyna zostanie Ci przywieziona do domu/mieszkanie. Jeśli Ci się znudzi oddasz ją, lub wymienisz na inny rodzaj.

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
    Czas wyświetlania strony: 0.086s